2017. január 24., kedd

Piskótatekercs - paleo

Ezt az ötletet Anitánál találtam, és nem is értem, hogy eddig miért vártam az elkészítésével. Gyorsan elkészül, és a végtelenségig variálható.

Hozzávalók:

50 g darált mandula,
5 tojás,
50 g eritrit,
cukormentes baracklekvár,
cukormentes magas kakaótartalmú csokoládé



Elkészítés:

A mandulát az eritrittel és a tojássárgájával alaposan kikeverjük, majd a fehérjét habbá verjük. Először a hab felét adjuk hozzá a mandulás részhez, majd a maradék habot nagyon óvatosan keverjük bele, hogy ne törjön össze.
Egy gáztepsibe szilikon lapot raktam és arra kentem szét a masszát, kb. 30x35 cm-es téglalapban.
180 fokon 10 perc alatt megsütjük. Még melegen megkentem lekvárral, majd óvatosan feltekertem, és amikor kihűlt a csokival megkentem a tetejét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...